Hoe werkt elektronisch wratten aanstippen - praktijkvoorwratten

Ga naar de inhoud
Hoe werkt elektronisch wratten verwijderen
elektronisch wratten verwijderen
erkende therapie
hangwrat bij oog
Wratten elektronisch behandelen hangwraten
Na een anamnese gaan we u uitleggen hoe deze wrat behandeling er uit gaat zien.
Eelt en dood wratten weefsel is er nooit bij een hangwrat.
Daarom kan direct gestart worden met het elektronisch aanstippen. Een doosje met een stompe naald "spugt een klein vlammetje" uit op de hangwrat. Dit stinkt enorm en je mag direct met een koude luchtspuit koelen. De wrat wordt warm en zwart en krimpt direct. Dit aanstippen doe heel even pijn maar wordt vooral warm. Met de koude luchtspuit is de pijn direct weg en de warmte ook. Zo gaan we door totdat de wrat totaal gekrompen is; de wrat weg is. Je gaat zonder pijn de deur uit.
Soms is de wrat te groot om in één keer weg te halen. Dan wordt een tweede afspraak gemaakt.

Wratbehandeling bij andere wratten
Nade anamnese halen we eventueel eelt van de wrat af. Eelt weghalen is volkomen pijnloos.
Daana halen we het bovenste (dode) laagje van de wrat af. Ook dit is pijnloos.
Dan houden wij een stompe naald op de wrat en gaat er een hele hoge stroom door de wrat. Hier voel je niets van. De voeding voor de wrat wordt zo uitgedroogd.
Daarna houden wij de stompe naald net boven de wrat en "spuugt hij een heel klein vlammetje" uit. Je mag direct koelen met koude lucht. De wrat wordt namelijk warm en zwart en stinkt enorm. Het beetje pijn wat je voelt bij deze behandeling is direct weg met de luoude lucht.
De wrt sterft af en komt naar boven om lucht te krijgen.
In een volgende behandeling (zonodig) doen we weer hetzelde. We gaan net zo lang door totdat de wrat er ineens vanzelf afvalt. Hier voel je iets van. Meestal merken de mensen het niet eens. Geen wond maar een kuiltje wat vanzelf dichtgroeit en geen littekens achterlaat.
wratten op vinger
praktijk voor welzijn erkende therapie
Praktijk voor welzijn erkende therapie
Bachlaan 51, 5384 BL Heesch 0412 - 45 48 61